If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!
Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.
За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
Резултат:
- в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...
Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.
Някой да сподели опит или идеи?
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!
Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.
За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
Резултат:
- в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...
Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.
Някой да сподели опит или идеи?
Mасата на мотора
---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:23 ----------
На тоя Норд, и от варела горело да му сипеш се тая
А сега сериозно, Фукса за мен е едно от водещите масла, по-добро от италианските бози.
Ти па от кога започна и от Норд мотори да разбираш ?????
П.С.Кво сте го зачесали Ицо бре на тема масла,та той е стар маслар,вие краставици ше му продавате,всеки си сипва в колата квото си иска...........................Аз поне съм прост и продължавам да си наливам скъпа Селения ВР,понеже колата ми се чувства отвратително с нея...................
Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!
Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.
За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
Резултат:
- в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...
Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.
Някой да сподели опит или идеи?
Дай една осцилограма на зареждането и ще помогне доста в решението на проблема.
Дай една осцилограма на зареждането и ще помогне доста в решението на проблема.
За съжаление, не разполагаме с осцилоскоп.
Масата на мотора е проверена - няма проблеми с нея.
Установихме и друг факт обаче - плюсовата клема, откъдето излиза кабела за плюса на акумулатора грее доста. Това май не е нормално. Нещо товари генератора и незнаем какво е...
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Масата на мотора е проверена - няма проблеми с нея.
Установихме и друг факт обаче - плюсовата клема, откъдето излиза кабела за плюса на акумулатора грее доста. Това май не е нормално. Нещо товари генератора и незнаем какво е...
Тогава проверете акумулатора за окъсила клетка..............
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Тогава проверете акумулатора за окъсила клетка..............
Проверихме и акумулатора с товарна вилка - на 800А три пъти... (акумулатора е 85Ah, 800A стартов ток)
Ако има окъсена клетка, предполагам щеше да издъхне при натоварване?!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Проверихме и акумулатора с товарна вилка - на 800А три пъти... (акумулатора е 85Ah, 800A стартов ток)
Ако има окъсена клетка, предполагам щеше да издъхне при натоварване?!
Най-вероятно имаш слаба връзка някъде по плюсовия кабел. Прегледай го от-до и там където влиза в клемата.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
а до колко пада зарядното напрежение, за колко време и при каква температура.
В началото тръгва да зарежда на 14,2 V, след което напрежението почва да пада до изравняването му с напрежението на акумулатора. Това за мен означава, че спира да зарежда, защото се усеща как колата почва да работи само на напрежението от акумулатора, като същото прогресивно пада - за окло 15 мин работа на място падна до към 11,7 V.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
В началото тръгва да зарежда на 14,2 V, след което напрежението почва да пада до изравняването му с напрежението на акумулатора. Това за мен означава, че спира да зарежда, защото се усеща как колата почва да работи само на напрежението от акумулатора, като същото прогресивно пада - за окло 15 мин работа на място падна до към 11,7 V.
А ролката на алтернатора,да не е превъртяла,защото съм виждал такава със счупен съединител ?????
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
А ролката на алтернатора,да не е превъртяла,защото съм виждал такава със счупен съединител ?????
Хм... това не знам дали е проверено, но предполагам щеше да бъде забелязан подобен дефект при разглобяването на алтернатора. Въпреки всичко, ще се обадя на майстора да провери и това.
За да избегнем съмненията за лоша връзка, пуснахме директен кабел от плюса на акумулатора до "+" на алтернатора и директен кабел от "-" на алтернатора до минусовата клема на акумулатора.
Резултата е същия.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
а гасне ли лампата за зареждане.
може пак да ти се губи едната фаза на алтернатора. може и реле регулатора да е ако има такъв.
най-добре сваляш акумулатора и го закачаш на едно зарядно да се види какво става с него, а алтернатора на стенд.
По проблема с копчето на багажника - жена ми днес натисна копчето и о чудо - багажника се отвори. Затварям аз натискам копчето 15 пъти - не се отваря. Жена ми го натиска пак - отваря се
Следва и тъпото обяснение, срам не срам ...
Копчето стърчи от едната страна знаете как са едни такива несиметрични - отзад е на 0 отпред стърчи 2-3мм. По някаква малоумна логика го натискам там където стърчи т.е. отпред, а жена ми го натиска на картинката в средата Та на копчето му няма нищо хаха няма такъв случай
Comment